Curs Leading CHANGE, Andy Szekely

850.00 Lei

Acest produs este distribuit electronic.

Adăugă la favorite
AutorAndy Szekely
Conținut curs: 6 secțiuni • 20 lecții • Durata totală: 2 ore 48 minute
Introducere 7 lecții - 1 ore 1 minute
Change (Schimbarea), Acronimul CHANGE 5 lecții - 42 min
Analiza situației în care se produce schimbarea 2 lecții - 18 min
Negociază rolurile implicate în schimbare 2 lecții - 14 min
Generează unui plan de acțiune 2 lecții - 15 min
Execuția 2 lecții - 17 min

Ce înseamnă să fii lider, să fii un model pentru oamenii din jurul tău?

Ca lider este important să înţelegi că nu este vorba despre poziţia pe care o ai ci despre influenţa ta asupra grupului.

Vrei să fii lider?

Am pentru tine o definiție a liderului și o listă cu care să transformi această definiție în rezultate. Definiția sună așa:

Un lider este cel care influențează cu integritate ca să obțină rezultate pentru comunitate.

Definiția face apel la cea mai importantă abilitate a unui lider, care este capacitatea de a influența în mod etic (atât pe cei din jur cât și propria persoană). În România, foarte mulți ani am fost educați la nivel cultural că modestia este foarte importantă. Este importantă, dar nu este mai importantă decât onestitatea... Îți recomand să fii onest, nu modest.

Companiile au nevoie de lideri buni.

E necesar ca la conducerea unui business să se afle persoane inteligente și dedicate, care să ia decizii bune în ceea ce privește trasarea unei traiectorii.

De ce sunt foarte importante deciziile unui lider?

Deoarece acestea influențează deseori radical soarta întregului business.

În ultimii ani am conceput o listă cu cele mai simple lucruri pe care le fac liderii și care funcționează în mod natural.

LEADING CHANGE este cursul care te ajută să depășești momente dificile, momente importante din viața ta, momente de schimbare. Înțelegi mai bine ce înseamnă schimbarea, cum să reacționezi la ea, cum să te raportezi la ea și mai ales cum să te manifești ca un lider autentic, pentru că liderii adevărați se manifestă când schimbarea bate la ușă și nu atunci când este necesar să păstrăm status quo-ul.

Vorbim despre schimbare: cauzele ei, mecanica schimbării, reacția ta la schimbare și mai ales reacția oamenilor din echipa pe care o conduci sau din care faci parte – cum anume putem să abordăm o astfel de situație, astfel încât la finalul procesului de schimbare fiecare dintre noi să ieșim nu șifonați, ci mai curând optimizați în viața noastră personală și profesională.

Cursul CHANGE îți aduce o metodologie pe pași, în care CHANGE este un acronim și fiecare element din acest acronim este un pas din metodologia noastră de schimbare, care funcționează indiferent că e vorba de o schimbare planificată sau o schimbare care a venit pe neașteptate.

Iată ce vei învăța:

  • Cum să reziști într-o situație de criză în calitate de membru al unei organizații sau de lider al organizației respective.
  • Cum să îți stăpânești emoțiile.
  • Cum să gândești limpede când te afli în criză.
  • Cum să aduni informații relevante.
  • Cum să acumulezi suficiente date astfel încât să poți lua o decizie informată.
  • Vei avea idei despre cum să aduni echipa la un loc, să strângi în jurul tău echipa și oamenii care formează nucleul dur al schimbării.
  • Vei învăța cum anume să formulezi problema astfel încât să poți să o transformi într-un plan, să generezi un plan de tranziție și schimbare, iar la final îți voi oferi niște idei despre cum să acționezi cu curaj, pentru că niciun plan nu este valabil decât dacă este pus în practică.

La ce întrebări răspunde:

  • Care sunt tipurile de schimbare şi cum să reacționezi în astfel de momente? 
  • Care sunt modalitățile prin care poţi anticipa schimbările care pot apărea? 
  • Care sunt posibilele reacţii ale oamenilor din echipă în faţa schimbării?
  • Cum răspunzi în calitate de lider la obiecțiile pe care le ridică echipa ta atunci când propui schimbarea?
  • Care sunt cele 4 principii care te vor ajuta în momentele de răscruce?
  • În ce constă controlul emoțional și cum te poți gândi la emoțiile tale astfel încât să fii mai pregătit atunci când lovește criza?
  • Cum abordezi o criză?
  • Cum poți acumula foarte repede o cantitate mare de informație relevantă care să te ajute în procesul decizional?
  • Care este planul de evacuare dacă o eventualitate a unei situații neplăcute apare?
  • Cum anume faci ca planul tău să prindă viață?
  • Cum anume faci să capeți încredere în planul tău?
  • Cum anume cooptezi echipa la acest proces de planificare astfel încât echipa să fie motivată să contribuie ulterior?
  • Cum faci ca să pui planul în practică?
  • Care sunt elementele care te asigură că execuția are loc nu neapărat așa cum ai planificat ci așa cum ar fi de dorit să se întâmple pentru o schimbare optimă?

La finalul acestui curs:

  • Vei avea uneltele necesare pentru ca mintea ta să fie foarte bine organizată în ceea ce privește procesele de schimbare.
  • Vei şti ce să faci în situaţie de criză ca membru sau lider al unei organizaţii.
  • Vei putea să îţi controlezi emoţiile.
  • Vei şti cum să te informezi pentru a lua deciziile potrivite.
  • Vei şti cum să lucrezi cu echipa în aceeaşi direcţie.
Autor
Andy Szekely
Tip Curs
Înregistrat

Nu sunt recenzii

Cursuri care te-ar putea interesa
  • Cursuri noi și interesante
  • Cele mai populare